lørdag den 30. oktober 2010

Kreative Dage 2010


Arbejdsugen sluttede i Århus, så turen hjem gik ned omkring Fredericia & Kreative Dage














Det var mit første besøg på Kreative Dage, og der er masser af inspiration at hente.

Jeg så & hørte Christel Seyfarth fortælle om sit strik og inspirationer, det var meget interessant at høre om.


















Da Annette Danielsen fortalte om sit strik & inspirationer & bøger, sad jeg også imellem publikum















Gode foredrag fra begge damer :o)

Efter flere timer inspiration, og med hoved fuld af nye ideer/projekter startede jeg dytten og kørte mod Sjælland.

Og nej, jeg kørte ikke til Lagersalg i Kolding - mit garnlager er allerede alt for stort, og min beslutning om at nedbringe lageret, er meget nemmere at holde, når jeg IKKE tager til lagersalg :o)
Så jeg har endnu min første lagersalg i Kolding til gode.

1 kommentar:

Kirsten sagde ...

Sikken en viljestyrke - godt gået!
Jeg har også været til foredrag med AD og det var meget inspirerende - jeg er vild med flere af hendes nye modeller. Det betyder bare at farvoritlisten er blevet endnu længere - ikke nødvendigvis at de bliver strikket.